• (Android) Rick and Morty: Pocket Mortys daha çox token hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rick and Morty: Pocket Mortys IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daha çox token hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rick and Morty: Pocket Mortys 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Əvvəllər əla idi, amma indi edə biləcəyim tək şey dərslikdir, hər dəfə dərslikdən sonra proqramı bağlayır və təkrarlayır. Mən daha lənətə gəlmiş oyunu belə oynaya bilmirəm.

    Mən oynaya bilmirəm. Niyə bilmirəm, amma deyir ki, o, eyni olan iki seyf tapıb. Problem ondadır ki, mən nə seçsəm də, təkrar-təkrar soruşur... Bu, birinci dəfə deyil, keçmişdə oyun faylını tapa bilmədiyi üçün hər şeyi yenidən başlamalı oldum. Mən sadəcə qənaətimi geri verməyi xahiş edirəm, bu, heyrətamiz oyundur, amma yenidən başlamadan oynaya bilmərəm.

    Hər şey qaydasındadır. Bir az oynadım və həzz aldım. mənim üçün heç bir reklam görünmədi. Ölü səslər də gülməli idi. xəritə bir qədər qəribə olsa da. siz heç bir ai həyat tapmırsınız (vəhşi mortylərdən başqa), amma yaxşıdır.

    Nə baş verdiyini bilirəm, 2 saxlama var, 1-ci düyməni basıram, yüklənir deyir, sonra məni sadəcə saxlama seçiminə qaytarır, 2-ci saxlamağa cəhd etdim, eyni şey, mənim əlaqəm deyil, çünki yaxşıdır.

    Heç vaxt işləmir. Proqramı açmaq hər dəfə uğursuz olur.

    Yenidən başlamağa ağlıma gəlmir, amma hamıdan fərqli olaraq, mən dərslikdə səhv etdim deyəsən, sizə morty tiplərin morty ARTIQ ÖLÜDÜĞÜNÜ öyrədən məşqçi idi.....açıqcası bu, Morti öldüyü üçün mənim oynamağımı qeyri-mümkün edir. Döyüşdən ƏVVƏL dərsliyi tərk edə bilmirəm... Təəssüf ki, bu möhtəşəm oyun 5*-1* davam edir, mən bacardığım qədər


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :